Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Tájékoztatás a rendőrségi elektronikus ügyintézésben tervezett üzemszünetről

A Rendőrség által működtetett elektronikus információs rendszert érintően 2019. 06. 22-én (szombat) 09:00 óra és 2019. 06. 24. (hétfő) 08:00 óra között karbantartást végeznek, mely idő alatt a rendőrségi elektronikus ügyintézés korlátozottan lesz elérhető. Az ügyfelek részére változatlanul elérhető lesz a Rendőrség hivatalos internetes honlapja, illetve az inNOVA Portál és az azokon biztosított kapcsolattartási lehetőségek, így a központi és Rendőrség által biztosított ügyintézési szolgáltatások igénybevételével biztosított elektronikus ügyindítási lehetőségek, az elektronikus küldemények Rendőrség oldali feldolgozása az érintett időszakot követően kezdődik meg.

ORFK

 

MORZSÁK

TARTALOM:Okmányiroda / kormányablak kiválasztásával

Ügyfélkapu ikonSegítség, kapcsolat

Súgó ikon

Okmányirodai változások 2013-tól

Általános tájékoztató az internetes okmányiroda működéséről!

További segítség: Ügyfélvonal;

E-mail 1818@1818.hu;

24 órás telefonos segítség: 1818;

Külföldről: +36 (1) 550-1858

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

1

Válasszon megyét!

Megye választása:
2

Válasszon okmányirodát / kormányablakot!

Okmányiroda / kormányablak választása: