Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Ezúton tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézetben (a továbbiakban: OGYÉI) 2018. október 19. napon 14.00 órától 2018. október 20. napon 14.00 óráig az elektronikus ügyintézés az informatikai rendszerek karbantartása miatt szünetel.
Ezen időtartam alatt - bár az OGYÉI Hivatali Kapujára, valamint az iratanyagok beküldéséhez gyakorta használt CESP felületre - beküldhetők a beadványok, azok érkeztetése (átvételi elismervények visszaküldése), feldolgozása - a belső rendszerek leállása miatt -, csak az újraindulást követően, legkésőbb 2018. október 20-án 14 órától történik meg.

Megértésüket köszönjük.

MORZSÁK

TARTALOM:Okmányirodák adatai

Ügyfélkapu ikonSegítség, kapcsolat

Súgó ikon

Okmányirodai változások 2013-tól

Általános tájékoztató az internetes okmányiroda működéséről!

További segítség: Ügyfélvonal;

E-mail 1818@1818.hu;

24 órás telefonos segítség: 1818;

Külföldről: +36 (1) 550-1858

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

1

Válasszon megyét!

Megye választása:
2

Válasszon okmányirodát!

Okmányiroda / kormányablak választása: