Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Tisztelt Felhasználók!

A Hibrid kézbesítési és konverziós rendszerben Hivatali Kapuról történő küldeményletöltés rendszerkarbantartás miatt 2019.07.22 05:00 és 18:00 óra között szünetel.

A karbantartás a küldemények előállítási határidejét nem veszélyezteti, a Hivatali Kapura beérkezett küldemények a karbantartás után kerülnek letöltésre, ennek eredményeként a befogadási igazolások később kerülnek kiállításra.

A karbantartás az Igénybevevők részéről nem igényel semmilyen módosítást a beküldésben.

Üdvözlettel:

Magyar Posta Zrt.

MORZSÁK

TARTALOM:Személyes adónaptár

A szolgáltatás adatai Intézmény: Nemzeti Adó- és Vámhivatal Regisztráció: Regisztrációt nem igényel Módosítás dátuma: 2011.10.07.

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

Helyi súgó ikon

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal szolgáltatása az Ügyfélkapun regisztrált, ill. a nem regisztrált felhasználók részére. Az adónaptár létrehozása során a program az adózónak különböző kérdéseket tesz fel, melyre a lehetséges válaszok közül kell kiválasztani a megfelelőt. A kérdések és az arra adott válaszok alapján előállít egy listát, melyet szükség esetén módosítani lehet. A program felsorolja a bevallási határidőket és a benyújtandó bevallásokat. Az elkészült adónaptárt kinyomtathatjuk, vagy elküldethetjük e-mail címünkre is. Ez utóbbi esetén akár három e-mail címet is megadhatunk.

Az ügyfélkapun regisztrált ügyfeleknek először egy adatlap jelenik meg. Az adatlap hiányzó adatainak kitöltése után - sikeres azonosítás esetén - bejelentkezhetünk az Ügyfélkapun és létrehozhatjuk személyes adónaptárunkat.

A program eltárolja az elkészített adónaptára(ka)t, melyek később visszanézhetők, és email üzenet formájában a bevallási határidők előtt 1, 3, vagy 5 nappal - a felhasználó igénye szerint - értesítést küld a bevallási határidő közeledtéről.