Portál Navigáció


Portál al-navigáció


A Magyar Posta által nyújtott – elektronikus iratból hiteles papír alapú másolat készítése – KEÜSZ szolgáltatás befogadási igazolása a 2018.05.22. 04:30-tól 2018.05.22. 17:00-ig terjedő időszakban beérkezett küldemény-előállítási igények esetében késleltetve, az időszak végén kerül kibocsátásra, de mindenképpen biztosítva a munkanapon belüli visszaigazolást.
A hibrid konverziós szolgáltatás határideje a vonatkozó jogszabály (451/2016 Vhr. 126.§ (1) bekezdés) szerint 1 munkanap. A fentiek alapján a befogadási igazolás késleltetés a jogszabályi határidőt nem módosítja, így a művelet az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokban semmilyen változást nem eredményez. A változás nem érinti az igények indítási lehetőségeit.
Tisztelettel: 
Magyar Posta
Posta Közigazgatási Levelezési Központ

MORZSÁK

TARTALOM:NAV elektronikus ingó- és ingatlanárverés

A szolgáltatás adatai Intézmény: Nemzeti Adó- és Vámhivatal Regisztráció: Regisztrációt igényel Módosítás dátuma: 2011.10.07.

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

Helyi súgó ikon

Az Elektronikus Árverési Felület (EÁF) olyan virtuális árverési csarnok, ahol az NAV végrehajtási eljárásai során lefoglalt és az NAV birtokában lévő ingóságok és ingatlanok értékesítése történik. Az árverésen résztvevők - ideértve annak nyertesét is - az árverés befejezéséig anonim módon árvereznek. Árverési vevő lehet bárki, aki regisztrálta magát az Ügyfélkapun és az árverés szabályait elfogadja. Egy árverési tételre vonatkozó árverés 8 naptári napig tart, ez alatt kell az ajánlatokat megtenni. Az árverés nyertese az árverési vételár fejében az illetékes adóigazgatóságnál veheti át az ingóságot vagy ingatlant.