Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Tájékoztatás a rendőrségi elektronikus ügyintézésben tervezett üzemszünetről

A Rendőrség által működtetett elektronikus információs rendszert érintően 2019. 06. 22-én (szombat) 09:00 óra és 2019. 06. 24. (hétfő) 08:00 óra között karbantartást végeznek, mely idő alatt a rendőrségi elektronikus ügyintézés korlátozottan lesz elérhető. Az ügyfelek részére változatlanul elérhető lesz a Rendőrség hivatalos internetes honlapja, illetve az inNOVA Portál és az azokon biztosított kapcsolattartási lehetőségek, így a központi és Rendőrség által biztosított ügyintézési szolgáltatások igénybevételével biztosított elektronikus ügyindítási lehetőségek, az elektronikus küldemények Rendőrség oldali feldolgozása az érintett időszakot követően kezdődik meg.

ORFK

 

MORZSÁK

TARTALOM:Gépjármű átírásával kapcsolatos időpontfoglalás okmányirodába

A szolgáltatás adatai Intézmény: Okmányiroda és Kormányablak Regisztráció: Regisztrációt nem igényel Módosítás dátuma: 2006.04.01.

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

Helyi súgó ikon
Időpontfoglalás okmányirodába gépjármű átírása ügyében. A szolgáltatás használata regisztrációt nem igényel. A szolgáltatás indítása után első lépésben válassza ki a legördülő menüből az ügy típusát, majd a konkrét ügyet. Ezután a grafikus térképen jelölje meg azt a megyét (vagy a fővárost), ahol járműigazgatási ügyét intézni szeretné, végül válassza ki az okmányirodát. A rendszer ezután felkínálja a lefoglalható időpontokat, vagy ha az adott héten nincs foglalható időpont, felkínál egy későbbit. Az időpontfoglalás véglegesítéséhez a képernyőn megjelenő ellenőrző képen olvasható karaktereket írja be a szövegbeviteli mezőbe.
Részletes segítség az internetes okmányiroda használatához