Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Tisztelt Felhasználó!

A Központi Azonosítási Ügynök eSzemélyi Azonosítási funkciója tervezett karbantartás miatt 2019.03.22 20:00 órától 2019.03.22 21:00 óráig nem lesz elérhető. Kérjük a fentiek figyelembevételét az elektronikus ügyintézés során!

Szíves megértését köszönjük.

NISZ Zrt.

MORZSÁK

TARTALOM:Hatósági bizonyítvány kiállításával kapcsolatos kérelmek - ONYF

A szolgáltatás adatai Intézmény: Magyar Államkincstár Központi szerve mint nyugdíjbiztosítási szerv Regisztráció: Regisztrációt igényel Módosítás dátuma: 2014.10.13.

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

Helyi súgó ikon

Az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság oldalán lehetőség van a hatósági bizonyítvány igénylésével kapcsolatos kérelmek,  valamint a kitöltésükhöz szükséges ÁNYK program letöltésére, ill. telepítésére. A nyomtatványok Ügyfélkapun keresztül nyújthatók be az ONYF részére.

Kérelem hatósági bizonyítvány kiállítására - Kérelem a nyugdíjbiztosítási hatósági nyilvántartásba bejelentett adatokat igazoló hatósági bizonyítvány kiállítására.

Kérelem hatósági bizonyítvány kiállítására (nemzetközi) - Kérelem az EU/EGT tagállamban, Svájcban, Ausztráliában vagy Magyarországgal szociálpolitikai, illetve szociális biztonsági egyezményt kötött országban szerzett idővel is rendelkező személyek részére hatósági bizonyítvány kiállítására.

Amennyiben nem kizárólag magyarországi jogviszonnyal rendelkezik, az alábbi nyomtatványon kezdeményezheti a nyugdíjbiztosítási hatósági nyilvántartásban szereplő adatok egyeztetését:

Kérelem (nemzetközi) - Kérelem az EU/EGT tagállamban, Svájcban, Ausztráliában vagy Magyarországgal szociálpolitikai, illetve szociális biztonsági egyezményt kötött országban szerzett idővel is rendelkező személyek részére hatósági bizonyítvány kiállítására.