Portál Navigáció


Portál al-navigáció


A Magyar Posta által nyújtott – elektronikus iratból hiteles papír alapú másolat készítése – KEÜSZ szolgáltatás befogadási igazolása a 2018.05.22. 04:30-tól 2018.05.22. 17:00-ig terjedő időszakban beérkezett küldemény-előállítási igények esetében késleltetve, az időszak végén kerül kibocsátásra, de mindenképpen biztosítva a munkanapon belüli visszaigazolást.
A hibrid konverziós szolgáltatás határideje a vonatkozó jogszabály (451/2016 Vhr. 126.§ (1) bekezdés) szerint 1 munkanap. A fentiek alapján a befogadási igazolás késleltetés a jogszabályi határidőt nem módosítja, így a művelet az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokban semmilyen változást nem eredményez. A változás nem érinti az igények indítási lehetőségeit.
Tisztelettel: 
Magyar Posta
Posta Közigazgatási Levelezési Központ

MORZSÁK

TARTALOM:Fogyasztóvédelem - Elektronikus ügyintézés

A szolgáltatás adatai Intézmény: Fogyasztóvédelmi hatóságok Regisztráció: Regisztrációt igényel Módosítás dátuma: 2016.01.29.

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

Helyi súgó ikon
Amennyiben Ön rendelkezik ügyfélkapus hozzáféréssel, panaszát a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság elektronikus ügyintézési rendszerén keresztül is benyújthatja.
 
A benyújtás menete:
  1. Kattinson a képernyő bal oldalán található „Belépés ügyfélkapun keresztül” menüpontra,.
  2. A megjelenő felületen kattintson a "Belépés" gombra, majd adja meg ügyfélkapus azonosítóit.
  3. A "Panaszbenyújtás" menüpontban válasszon ügytípust.
  4. Válasszon az adott ügytípushoz tartozó űrlapok közül.

 

Fogyasztóvédelmi portál

Kapcsolat