Portál Navigáció


Portál al-navigáció


A Magyar Posta által nyújtott – elektronikus iratból hiteles papír alapú másolat készítése – KEÜSZ szolgáltatás befogadási igazolása a 2018.05.22. 04:30-tól 2018.05.22. 17:00-ig terjedő időszakban beérkezett küldemény-előállítási igények esetében késleltetve, az időszak végén kerül kibocsátásra, de mindenképpen biztosítva a munkanapon belüli visszaigazolást.
A hibrid konverziós szolgáltatás határideje a vonatkozó jogszabály (451/2016 Vhr. 126.§ (1) bekezdés) szerint 1 munkanap. A fentiek alapján a befogadási igazolás késleltetés a jogszabályi határidőt nem módosítja, így a művelet az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokban semmilyen változást nem eredményez. A változás nem érinti az igények indítási lehetőségeit.
Tisztelettel: 
Magyar Posta
Posta Közigazgatási Levelezési Központ

MORZSÁK

TARTALOM:Nyugdíj e-ügyintézés

A szolgáltatás adatai Intézmény: Magyar Államkincstár Központi szerve mint nyugdíjbiztosítási szerv Regisztráció: Regisztrációt igényel Módosítás dátuma: 2011.09.28.

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

Helyi súgó ikon

Szolgáltatások:

  • Nyugdíj vagy nyugdíjszerű rendszeres pénzellátás megállapítása iránti, illetve szolgálati idő megállapítására irányuló kérelem, elbírálással kapcsolatos bejelentés, nyilatkozat
  • Folyósított nyugellátással, illetve egyéb nyugdíjszerű rendszeres pénzellátással kapcsolatos kérelem, bejelentés, nyilatkozat
  • Kérelem a nyugdíjbiztosításnál nyilvántartott adatokba történő betekintési jog gyakorlásához
  • Fellebbezés, újrafelvételi kérelem
  • Igazolási kérelem

Az e-ügyintézés a rendszerben található elektronikus űrlapok kitöltésével és továbbításával kezdeményezhető. Az űrlapokat azonnal is beküldheti, de előkészítheti, vagy bármely fázisban elmentheti. Kitöltés után nincs beküldési kötelezettsége. A felhasználható űrlapok között 23 fajta kérelem, 10 fajta nyilatkozat és 5 fajta bejelentés található. Az űrlapokhoz a jogszabályokban meghatározott fájlformátumú mellékleteket is lehet csatolni, továbbá a tárhelyen megjelennek a közigazgatási szerv válaszai is.

A szolgáltatás használatához Ügyfélkapu-regisztráció szükséges! 

Ügyintézés lépései:

  1. Indítsa el a szolgáltatást.
  2. Jelentkezzen be az Ügyfélkapun.
  3. Adja meg Társadalombiztosítási Azonosító Jelét (TAJ-számát).
  4. Válasszon űrlapot (bejelentések, nyilatkozatok, kérelmek), és töltse ki az adatlapot.

Részletes leírást itt talál: Segítség