Portál Navigáció


Portál al-navigáció


A Magyar Posta által nyújtott – elektronikus iratból hiteles papír alapú másolat készítése – KEÜSZ szolgáltatás befogadási igazolása a 2018.05.22. 04:30-tól 2018.05.22. 17:00-ig terjedő időszakban beérkezett küldemény-előállítási igények esetében késleltetve, az időszak végén kerül kibocsátásra, de mindenképpen biztosítva a munkanapon belüli visszaigazolást.
A hibrid konverziós szolgáltatás határideje a vonatkozó jogszabály (451/2016 Vhr. 126.§ (1) bekezdés) szerint 1 munkanap. A fentiek alapján a befogadási igazolás késleltetés a jogszabályi határidőt nem módosítja, így a művelet az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokban semmilyen változást nem eredményez. A változás nem érinti az igények indítási lehetőségeit.
Tisztelettel: 
Magyar Posta
Posta Közigazgatási Levelezési Központ

MORZSÁK

TARTALOM:Országos Környezetvédelmi Információs Rendszer (OKIR) - elektronikus űrlapok

A szolgáltatás adatai Intézmény: Belügyminisztérium Regisztráció: Regisztrációt igényel Módosítás dátuma: 2015.01.27.

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

Helyi súgó ikon

2015. január 1-jétől a környezetvédelmi adatszolgáltatások elektronikus úton az ÁNYK - AbevJava nyomtatványkitöltő program segítségével kitöltött elektronikus űrlapokon küldhetőek be a hatósághoz.

A KAR adatlapok benyújtása már 2014. december 15-től lehetséges, mely lehetővé teszi, hogy az adatszolgáltatásra kötelezett szervezetek mielőbb regisztrálhassák az OKIR-ban azon természetes személyeket (pl. munkavállalóikat), akik nevükben a környezetvédelmi adatszolgáltatásokat elektronikusan benyújthatják.

Az elektronikus űrlapokat tartalmazó adatlapcsomagokat és ezek kitöltési útmutatóit (segédletek) a listából kiválasztva töltheti le, majd telepítheti számítógépére.

Az elektronikus adatszolgáltatás benyújtásának feltételei

 

OKIR Helpdesk elérhetősége:

E-mail: support@fm.gov.hu