Portál Navigáció


Portál al-navigáció


A Magyar Posta által nyújtott – elektronikus iratból hiteles papír alapú másolat készítése – KEÜSZ szolgáltatás befogadási igazolása a 2018.05.22. 04:30-tól 2018.05.22. 17:00-ig terjedő időszakban beérkezett küldemény-előállítási igények esetében késleltetve, az időszak végén kerül kibocsátásra, de mindenképpen biztosítva a munkanapon belüli visszaigazolást.
A hibrid konverziós szolgáltatás határideje a vonatkozó jogszabály (451/2016 Vhr. 126.§ (1) bekezdés) szerint 1 munkanap. A fentiek alapján a befogadási igazolás késleltetés a jogszabályi határidőt nem módosítja, így a művelet az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokban semmilyen változást nem eredményez. A változás nem érinti az igények indítási lehetőségeit.
Tisztelettel: 
Magyar Posta
Posta Közigazgatási Levelezési Központ

MORZSÁK

TARTALOM:Regiszter adatbejelentési űrlap - Elektronikus Ügyintézési Felügyelet

A szolgáltatás adatai Intézmény: Belügyminisztérium Regisztráció: Regisztrációt igényel Módosítás dátuma: 2016.02.09.

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

Helyi súgó ikon

Az állami és önkormányzati nyilvántartások együttműködésének általános szabályairól szóló 2013. évi CCXX. törvény végrehajtásáról szóló 142/2015. (VI. 12.) Korm. rendelet 1. §-a a nyilvántartásokért felelős szervként az e-közigazgatásért felelős minisztert jelöli ki.

Az állami és önkormányzati nyilvántartások együttműködésének általános szabályairól szóló 2013. évi CCXX. törvény 8. § (1) pontja szerint a nyilvántartások felügyeletéért felelős szerv (a továbbiakban: Nyilvántartási Felügyelet) feladat- és hatáskörében vezeti a nyilvántartások regiszterét (a továbbiakban: Regiszter) és fogadja a szabályzat és az adatkapcsolat-szolgáltatási megállapodás bejelentését.

A Regiszterben tárolt adatokról és azok változásáról a nyilvántartó a Nyilvántartási Felügyelet által rendszeresített, a Nyilvántartási Felügyelet által a honlapján közzétett elektronikus űrlapon tájékoztatja a Nyilvántartási Felügyeletet.

A Regisztert a Nyilvántartási Felügyelet honlapján elektronikusan közzéteszi az adatkapcsolat-szolgáltatási megállapodások kivételével.

 

Nyomtatvány benyújtása:

  1. Telepítse számítógépére az Általános Nyomtatványkitöltő (ÁNYK) programot és a Regiszter adatbejelentési űrlapot az  EÜF honlapjáról!
  2. Töltse ki a nyomtatványt, ellenőrizze le, majd jelölje meg küldésre (titkosítás) a „Kapcsolat az ügyfélkapuval” / „Nyomtatvány megjelölése elektronikus beküldésre” menüpontban.
  3. Küldje el a titkosított dokumentumot az ÁNYK „Kapcsolat az ügyfélkapuval” / „Nyomtatvány közvetlen beküldése az Ügyfélkapun keresztül” menüpontjából, vagy az Ügyfélkapu dokumentumfeltöltő szolgáltatásának segítségével.
  4. Ellenőrizze a visszajelzéseket (pl. érkeztetési igazolás) az Értesítési tárhelyén.

 

Kapcsolat