Portál Navigáció


Portál al-navigáció


A Magyar Posta által nyújtott – elektronikus iratból hiteles papír alapú másolat készítése – KEÜSZ szolgáltatás befogadási igazolása a 2018.05.22. 04:30-tól 2018.05.22. 17:00-ig terjedő időszakban beérkezett küldemény-előállítási igények esetében késleltetve, az időszak végén kerül kibocsátásra, de mindenképpen biztosítva a munkanapon belüli visszaigazolást.
A hibrid konverziós szolgáltatás határideje a vonatkozó jogszabály (451/2016 Vhr. 126.§ (1) bekezdés) szerint 1 munkanap. A fentiek alapján a befogadási igazolás késleltetés a jogszabályi határidőt nem módosítja, így a művelet az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokban semmilyen változást nem eredményez. A változás nem érinti az igények indítási lehetőségeit.
Tisztelettel: 
Magyar Posta
Posta Közigazgatási Levelezési Központ

MORZSÁK

TARTALOM:Rendőrségi beadványok - elektronikus ügyintézés

A szolgáltatás adatai Regisztráció: Regisztrációt igényel Módosítás dátuma: 2010.07.13.

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

Helyi súgó ikon

Bizonyos rendőrségi engedélyek beszerzése történhet elektronikus űrlap segítségével, amelyeket letöltés után az Általános nyomtatványkitöltő (korábban Abev java) program segítségével kell kitölteni. A kitöltött nyomtatványokat a Kormányzati Portál általános dokumentumfeltöltőjével kell feladni. A dokumentumfeltöltő csak ügyfélkapus regisztrációval vehető igénybe.

Az Általános nyomtatványkitöltő (korábban Abev java) a NAV oldaláról tölthető le

A kitöltés menete

A nyomtatvány kitöltésekor az előlapot kell először kitölteni. Kitöltést követően a kérelemhez csatolni kell az előírt mellékleteket. Az összes csatolt melléklet maximális nagysága 5MB, míg egy fájl maximális nagysága 1MB lehet. A Rendőrség kizárólag a következő fájlformátumokat fogadja el: dokumentumok esetében PDF, képeknél JPG, PNG.

Díj-, illetve illetékfizetési kötelezettség

Az eljárási díj-, illetve illetékének mértékét és módját az egyes kitöltési adatlapok tájékoztatói határozzák meg. A fizetés mulasztása esetén a rendőrség a közigazgatási hatósági eljárást megszünteti.

Értesítés a dokumentum befogadásáról

A rendőrség rendszere a kérelmező tárhelyére automatikus értesítés küld a kérelem érkeztetését követően a befogadásról és az érkeztető számról, a kérelem iktatását és az ügyintéző kijelölését követően az iktatószámról, az ügyintéző nevéről és az ügyintézési határidőről. Csak a rendőrség érkeztető-száma, illetve iktatószáma alkalmazható ügyazonosítás céljára, a Központi Rendszer által adott érkeztető-szám nem.